• ВХОД
  •  

    Полное описание

    Фоменко, А. В. Green marketing: customers' perspective and recommendations. Vkusvill case : студенческая научная работа / А. В. Фоменко, М. А. Саенко ; Национальный исследовательский университет "Высшая школа экономики". - Санкт-Петербург : б.и., 2021. - 108 с. : ил., табл. - URL: https://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=617872 (дата обращения: 25.04.2024) . - Режим доступа: Электронно-библиотечная система "Университетска библиотека ONLINE", требуется авторизация. - Библиогр.: с. 92-99. - текст : электронный.
    Аннотация: This paper focuses on the case of VkusVill, a Russian food retailer, in particular, its green initiatives and the intentions, attitudes and motivations of its customers regarding VkusVill’s green practices through the use of in-depth interviews of the customers of VkusVill, which are interpreted with the help of MAXQDA, a software for visualizing and interpreting qualitative and mixed methods data.
    Доп. точки доступа:
    Саенко, М. А.

    https://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=617872


    Держатели документа:
    ЭБС Университетская библиотека онлайн : 117342, г. Москва, ул. Обручева, д. 34/63, стр. 3 (Шифр в БД-источнике (BIBLIO): 617872)

    Шифр в сводном ЭК: a60f28ee63f818ee09dee7e8f02ac462



    Просмотр издания Электронно-библиотечная система "Университетска библиотека ONLINE", требуется авторизация