Полное описание
> Avraham, E. Tourism Marketing for Developing Countries : battling Stereotypes and Crises in Asia, Africa and the Middle East / by Eli Avraham, Eran Ketter. - London : Palgrave Macmillan, 2016. - on-line. - URL: http://dx.doi.org/10.1057/9781137342157. - Загл. с экрана. - ISBN 978-1-137-34215-7. - Текст : электронный.
ГРНТИ | УДК | |
06.71.57 | 338.487 |
Рубрики:
business
marketing
leadership
international business enterprises
tourism
management
international economics
development economics
business and Management
business Strategy/Leadership
international Business
marketing
international Economics
tourism Management
development Economics
Аннотация: Tourism Marketing for Developing Countries examines media strategies used by destinations in Asia, the Middle East and Africa to battle stereotypes, negative images and crises in order to attract tourists .
Доп. точки доступа:
Ketter, E.
http://dx.doi.org/10.1057/9781137342157
Держатели документа:
Государственная публичная научно-техническая библиотека России : 123298, г. Москва, ул. 3-я Хорошевская, д. 17 (Шифр в БД-источнике (KATBW): -122252942)>
Шифр в сводном ЭК: d52aff89926f570fc100db8d58dd77b9
Просмотр издания