• ВХОД
  •  

    Полное описание

    European and chinese cognitive styles and their impact on teaching mathematics / ed. F. Spagnolo, B. Paola ; ed. F. Spagnolo. - Berlin ; Heidelberg : Springer, 2010. - on-line. - (Studies in computational intelligence ; 277). - URL: http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-11680-3. - ISBN 978-3-642-11680-3. - Текст : электронный.
    Рубрики:
    Engineering
    Artificial intelligence
    Mathematics
    Chinese language
    Psycholinguistics
    Science -- Study and teaching
    Engineering
    Computational intelligence
    Psycholinguistics
    Applications of mathematics
    Artificial intelligence (incl. robotics)
    Science education
    Chinese

    Доп. точки доступа:
    Spagnolo, F.\ed.\
    SpringerLink (Online service)

    http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-11680-3


    Держатели документа:
    Государственная публичная научно-техническая библиотека России : 123298, г. Москва, ул. 3-я Хорошевская, д. 17 (Шифр в БД-источнике (KATBW): -552736)

    Шифр в сводном ЭК: c306f789b74e7c93e6e150e9737ba6ef



    Просмотр издания