Полное описание
> European and chinese cognitive styles and their impact on teaching mathematics / ed. F. Spagnolo, B. Paola ; ed. F. Spagnolo. - Berlin ; Heidelberg : Springer, 2010. - on-line. - (Studies in computational intelligence ; 277). - URL: http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-11680-3. - ISBN 978-3-642-11680-3. - Текст : электронный.
Рубрики:
Engineering
Artificial intelligence
Mathematics
Chinese language
Psycholinguistics
Science -- Study and teaching
Engineering
Computational intelligence
Psycholinguistics
Applications of mathematics
Artificial intelligence (incl. robotics)
Science education
Chinese
Доп. точки доступа:
Spagnolo, F.\ed.\
SpringerLink (Online service)
http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-11680-3
Держатели документа:
Государственная публичная научно-техническая библиотека России : 123298, г. Москва, ул. 3-я Хорошевская, д. 17 (Шифр в БД-источнике (KATBW): -552736)>
Шифр в сводном ЭК: c306f789b74e7c93e6e150e9737ba6ef
Просмотр издания