Полное описание
> The unified learning model : how motivational, cognitive, and neurobiological sciences inform best teaching practices / D. F. Shell [et al.] ; SpringerLink (Online service). - Dordrecht : Springer, 2010. - on-line. - URL: http://dx.doi.org/10.1007/978-90-481-3215-7. - ISBN 978-9-048-13215-7. - Текст : электронный.
Рубрики:
Education
Educational psychology
Education
Learning & instruction
Teaching and teacher education
Educational psychology
Доп. точки доступа:
Shell, D.F.
Brooks, D.W.
Trainin, G.
Wilson, K.M.
Kauffman, D.F.
SpringerLink (Online service)
http://dx.doi.org/10.1007/978-90-481-3215-7
Держатели документа:
Государственная публичная научно-техническая библиотека России : 123298, г. Москва, ул. 3-я Хорошевская, д. 17 (Шифр в БД-источнике (KATBW): -269449)>
Шифр в сводном ЭК: d8c979d2fa1988bb17f9abd443cf3e09
Просмотр издания