• ВХОД
  •  

    Полное описание

    Sweigart, A. Разработка компьютерных игр на языке Python : курс лекций / A. Sweigart. - 2-е изд., испр. - Москва : Национальный Открытый Университет «ИНТУИТ», 2016. - 505 с. : ил. - URL: https://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=429009 (дата обращения: 25.04.2024) . - Режим доступа: Электронно-библиотечная система "Университетска библиотека ONLINE", требуется авторизация. - текст : электронный.
    ББК
    32.973.22я73

    Кл.слова (ненормированные): УЧЕБНИК ДЛЯ ВЫСШЕЙ ШКОЛЫ
    Аннотация: This book takes an approach: show the source code for games right up front and explain programming principles from the examples.Programming isn't hard. But it is hard to find learning materials that teach you to do interesting things with programming. Other computer books go over many topics that most newbie coders don't need. This course will teach you how to program your own computer games. You will learn a useful skill and have fun games to show for it! This book would be usefull for complete beginners who wants to teach themselves computer programming, even if they have no previous experience programming. Kids and teenagers who want to learn computer programming by creating games. Kids as young as 9 or 10 years old should be able to follow along. Adults and teachers who wish to teach others programming.Anyone, young or old, who wants to learn how to program by learning a professional programming. language.

    https://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=429009


    Держатели документа:
    ЭБС Университетская библиотека онлайн : 117342, г. Москва, ул. Обручева, д. 34/63, стр. 3 (Шифр в БД-источнике (BIBLIO): 429009)

    Шифр в сводном ЭК: ad7ba36e6424a8dde637806c1e4dbb6c



    Просмотр издания Электронно-библиотечная система "Университетска библиотека ONLINE", требуется авторизация