• ВХОД
  •  

    Полное описание

    Aghazadeh, H. Principles of Marketology, Volume 1 : theory / by Hashem Aghazadeh. - New York : Palgrave Macmillan, 2016. - on-line. - URL: http://dx.doi.org/10.1057/9781137379320. - Загл. с экрана. - ISBN 978-1-137-37932-0. - Текст : электронный.

    ГРНТИ УДК
    06.01339.138

    Рубрики:
    business
    marketing
    public relations
    leadership
    knowledge management
    management information systems
    international business enterprises
    business and Management
    business Strategy/Leadership
    knowledge Management
    marketing
    international Business
    business Information Systems
    corporate Communication/Public Relations

    Аннотация: In Principles of Marketology, Volume 1: Theory , Aghazadeh explores the definition, origins and framework of a new methodology for helping organizations better understand their market and competition. .

    http://dx.doi.org/10.1057/9781137379320


    Держатели документа:
    Государственная публичная научно-техническая библиотека России : 123298, г. Москва, ул. 3-я Хорошевская, д. 17 (Шифр в БД-источнике (KATBW): -137397500)

    Шифр в сводном ЭК: 8a9e9bb0084844ffedefaa403c7e5c34



    Просмотр издания