Полное описание
>
Фоменко, А. В. Green marketing: customers' perspective and recommendations. Vkusvill case : студенческая научная работа / А. В. Фоменко, М. А. Саенко ; Национальный исследовательский университет «Высшая школа экономики». - Санкт-Петербург : б.и., 2021. - 108 с. : ил., табл. - URL: https://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=617872 (дата обращения: 25.04.2024) . - Режим доступа: Электронно-библиотечная система "Университетска библиотека ONLINE", требуется авторизация. - Библиогр.: с. 92-99. - Б. ц.
Аннотация: This paper focuses on the case of VkusVill, a Russian food retailer, in particular, its green initiatives and the intentions, attitudes and motivations of its customers regarding VkusVill’s green practices through the use of in-depth interviews of the customers of VkusVill, which are interpreted with the help of MAXQDA, a software for visualizing and interpreting qualitative and mixed methods data.
Доп. точки доступа:
Саенко, М. А.
>
https://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=617872>
Кол-во выдач 0
Просмотр издания Электронно-библиотечная система "Университетска библиотека ONLINE", требуется авторизация