• ВХОД
  •  

    Полное описание

    Rollnick, M. Identifying potential for equitable access to tertiary level science : digging for gold / M. Rollnick ; SpringerLink (Online service). - Dordrecht : Springer Science+Business Media, 2010. - on-line. - URL: http://dx.doi.org/10.1007/978-90-481-3224-9. - ISBN 978-9-048-13224-9. - Текст : электронный.
    Рубрики:
    Education
    Mathematics
    Science -- Study and teaching
    Educational tests and measurements
    Education, higher
    Education
    Science education
    Higher education
    Mathematics education
    Educational policy and politics
    Assessment, testing and evaluation

    Доп. точки доступа:
    SpringerLink (Online service)

    http://dx.doi.org/10.1007/978-90-481-3224-9


    Держатели документа:
    Государственная публичная научно-техническая библиотека России : 123298, г. Москва, ул. 3-я Хорошевская, д. 17 (Шифр в БД-источнике (KATBW): -602205)

    Шифр в сводном ЭК: b0aa041dae30abe98c1137b651030141



    Просмотр издания